יום חמישי, 29 באוגוסט 2013

הצרת היקפים במינימום פולשנות

הצרת היקפים

כולנו רוצים להיות רזים, או לפחות לא יותר מדי שמנים – ולרצון הזה, כמו לכל רצון, יש מחיר: טיפולי הצרת היקפים הם לא עסק זול במיוחד (אם כי גם לא כזה שרק דנקנר ותשובה יכולים לעמוד בו). גם הדרכים האחרות להגיע לגוף מוצק ונטול שומנים מיותרים – כלומר, דיאטה ופעילות גופנית – כרוכות בעלות (לא כספית, אמנם, אבל בהחלט כזו שיש להתחשב בה), וכך או כך, ישנם מקרים שבהם שינוי תזונתי והקפדה על פעילות גופנית מתבקשים (למעשה, הם תמיד מתבקשים) – אולם עקב הצטברות שומן רב חייבים להתחיל את התהליך עם טיפול אסתטי - הצרת היקפים.

סוגי טיפולי הצרת היקפים

ישנם סוגים רבים של טיפולי הצרת היקפים – בלייזר, באמצעות אולטרא סאונד, עם גלי רדיו, אוזונתרפיה, ווקופרס, Bodytite ועוד – וכדאי מאוד לבדוק היטב אצל מנתח פלסטי מנוסה את השוק הזה ואת שלל האפשרויות בו לפני שמתחילים להצר את ההיקפים (כשכמובן לוקחים בחשבון כל הזמן גם את סוגיית המחיר).

איך להוזיל עלות טיפול הצרת היקפים?

אחרי שהחלטתם מהו סוג הטיפול של הצרת היקפים שמתאים ביותר למצבכם הגופני ולצרכיכם, אפשר להתפנות לסוגיית המחיר – ולהוזיל את עלות הטיפול, במגבלה אחת: לא להתפתות לחאפרים. הצרת היקפים היא אמנם טיפול אסתטי ולא פרוצדורה רפואית, אבל עדיין מדובר בגופכם, ואל תתנו למי שאין בידיו את כל האישורים הנדרשים גישה אל גופכם.

סקר שוק מקיף
קודם כל, סקר שוק מקיף. אין שום סיבה לשלוף את פנקס הצ'קים במקום הראשון אליו הגעתם, או למסור פרטי אשראי למי שתפס לכם את העין הראשונים כשחיפשתם "הצרת היקפים" בגוגל. הביקוש הרב לטיפולי הצרת היקפים הביא איתו גם שלל רופאים ומכונים המציעים שירות זה, וכמו בכל תחום – גם בשוק הצרת ההיקפים עשויים להיות פערים גדולים במחיר בין המקומות השונים וכמובן שהיקרים יותר אינם בהכרח איכותיים יותר.

לעמוד על המקח
טיפולי הצרת היקפים הם עסקה ככל עסקה. נכון, לא בכל מכון שמציע הצרת היקפים יתלהבו מכך שתעמדו איתם על המקח, ייתכן אף שבחלק מהמקרים תיתקלו בכעס או נזיפות, אבל בסופו של דבר ייתכן ותמצאו מקום (מקצועי!) שיסכים להעניק לכם טיפולי הצרת היקפים בהנחה מסוימת שעשויה להיות משמעותית, לפרוס לכם לתשלומים או לחילופין להעניק עוד הנחה על תשלום במזומן, ובאופן כללי לאפשר לכם הצרת היקפים לגוף בלי הצרת היקפים במקביל לחשבון הבנק.

לזכור: לא הוצאה, השקעה
זכרו שמדובר לא בהוצאה סתמית, אלא בהשקעה בנכס החשוב ביותר שלכם – גופכם. וטיפול הצרת היקפים לא רק משווה לגוף מראה מוצק יותר ומתוח יותר, אלא גם מניע תהליך של חיים בריאים יותר והרי כולנו מודעים לסכנות שבמשקל עודף והשמנת יתר. ההבנה כי מדובר בהשקעה חשובה אולי לא תצמצם את המינוס בבנק, אבל תשפר את ההרגשה. וכשגם המראה משתפר, גם הבריאות משתדרגת וגם ההרגשה טובה יותר, שלא לדבר על הדימוי העצמי שמתחזק – קל יותר להרגיע את מנהל סניף הבנק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה