יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

ניתוחי אף

מה אנו צריכים לדעת על ניתוחי אף?

כשני שליש מהניתוחים הפלסטיים בארץ ישראל הינם ניתוחי אף. הניתוח הפופולארי הזה הגיע למצב בו הוא הניתוח המבוקש ביותר בארץ.
לאנשים רבים האף הוא מרכיב חשוב ביותר בתחושה האסתטית שלהם על עצמם וגם על אחרים, לכן כאשר אדם אינו מרוצה ממבנה אפו, בין אם זה הצורה שלו או הגודל שלו, הוא יודע שהיום ישנם אמצעים אשר יעזרו לו להגיע לתוצאה הרצויה.

חשוב לדעת שלמרות שניתוח אף נשמע כמו ניתוח קל שמבצעים מאות אנשים ביום, הוא עדיין ניתוח ויש להתכונן אליו בצורה רצינית כמו כל ניתוח אחר.
חשוב להיות פתוחים עם הרופא המנתח ולהסביר לו בדיוק את התוצאה שאתם רוצים לקבל מהתהליך, אנשים רבים פוסחים על שלב זה וחושבים שהרופא יודע מה טוב בשבילם אך אין הדבר נכון. כאשר עושים תיאום צפיות מדוקדק עם הרופא המנתח, הסבירות לצאת מרוצה מהניתוח גדולה פי כמה וכמה.

  • כאשר מגיעים לרופא מנתח, יש להגיע עם מידע מוכן מראש אודות טיפולים קודמים, אלרגיות ורגישויות לתרופות וחומרים מסויימים, מחלות ואשפוזים וכו'.
  • מומלץ לצלם כמה פעמים את האף מכמה זוויות שונות על מנת לבצע השוואה לאחר ניתוח. (ברוב המקרים זה קורה במרפאה והרופא מציג תמונות של לפני ואחרי)
  • כמו בכל ניתוח, גם בניתוח אף ישנם סיכונים אך כאשר מבצעים את הניתוח אצל רופא מומחה ומנוסה, הסיכוי להיווצרות בעיות קטנה, קראו כאן עוד כיצד לבחור מנתח פלסטי.



עד כאן לחלק הראשון של ניתוחי אף, בקרוב נמשיך עם החלק הבא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה